19 Mart 2015 Perşembe

Sabır bitti..!!



Ağrı '' belediye başkanı '' Sırrı Sakık, Mustafa Kemalin askerleriyiz diyenlere '' it sürüsü diyor ''
ve özür dilemek yerine ''kızgınlıkla söylemedim.. lafımın arkasındayım.. tekrar it sürüsüdür diyorum '' diyor..!!

 Bu memlekette de kimseden ses çıkmıyor...!! Hiç bir siyasetçi kalkıp ta sen kime ne diyorsun demiyor...!!

Kapıda ki köpek kudurursa, onu zapt etmek ev sahibinin işidir...!!
ev sahibi gereğini yapmazsa, ''çarşıda köpek ölür. belası eve gelir..!''

TÜM KÜRTLER ADINA KONUŞTUĞUNU İDDİA EDEN Kudurmuş PKK lı itleri zapt etmek, öncelikle Hükümetin ve sonra diğer Kürtlerin işidir..!!

Çünkü biz daha elimize silah almadık...!!
Çünkü biz daha sokakta eşiyle beraber silahsız yürüyen adamı enseden vurmadık..!!
Çünkü biz daha iç savaş çıkarmakla tehdit etmedik...!!
Çünkü biz daha AVM lerde canlı bomba patlatmadık...!!
Çünkü biz daha batıda Kürtlere ait işyerlerine zorla kepenk kapattırmadık..!!
Çünkü biz daha, tek suçu çocuğunu askere göndermek olan ailelerin, ocağına ateş düşürmedik...!!!

Bunlar T.C ile savaşıyoruz diyorlar..!! ulan Öldürdüğün asker yahut öldürmekle tehdit ettiğin asker T.C değil..!! benim 20 yaşında ki oğlum, benim yeğenim, benim kardeşim, benim arkadaşım...!!

Benim devletim savaş ta mı ki...!!?? askere gönderdiğim/göndereceğim oğlum ölüyor/ölecek...!!!??

Eğer savaştaysak, Size lojistik destek veren, size istihbarat yapan, sizin radyonuzu çalan, gazetenizi basan yani DÜŞMANA YARDIM VE YATAKLIK yapan herkes de düşmandır...!!!

Kürtlerin akil adamlarını uyarıyoruz..!!
Sabır bitti..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.