1 Temmuz 2016 Cuma

Ulusalcı Erdoğan..!!??


Mümtazer Türköne yazmış..
'' Herkes tanıdığı Erdoğan'ı unutsun, Yepyeni bir Erdoğan geliyor..!! ''
( bunu pozitif anlamda.. Eski Türkiye dönecek anlamında söylüyor..!)
Bu yazıdan haftalar önce yazan başka yazarlarımızda da, 
Erdoğan değişiyor havası var..!!
AKP içinde ki Koltuk değişiklikleri..
Dış politikada ki değişimler...
İŞİD'e düşman söylemler...!!
Rusya ve İsrail den özür dilenmesi.. Suriye'ye yakınlaşma..
PKK ile mücadele de Askeri koruyan yasaların çıkartılması..
Bugün Binali Yıldırımın Konuşması..!!!
'' İnanıyorum ki Suriye'de bu savaş bitecek, Tekrar o güzel günlere geleceğiz.. Mısır'da da.. Irak'ta da aynıları olacak..!! ''
( bak bak cümleye bak.. ağlayasım geldi okuyunca..!)
Örnekler çoğaltılabilir..!! Verdikleri mesaj Şu dur..!!!
Pardon dedik.. biz değiştik..!!!
Güleyim mi...!!!
Padişah'ın Değiştiğine inanan ulusalcı yazarlara ağlayayım mı.. bilemedim..!!
Yine de Ben evrene mesaj vermeye devam edeyim..!!
Çünkü artık eminim bir yerlere ulaşıyor..!!!
Mesela benim ' Okuyun.. Okutun..! ' sloganımı şahsen tanımadığım ulusalcı yazarlar kullanmaya başladı..!!
Neyse.. çok uzattım..
Gömlek değiştirmekte ve Takiyye yapmakta ustalaşmış bu yağmacı sürünün bana hatırlattığı Hikaye şöyle..
Ormanda yangın çıkar.. Bütün hayvanlar yangından kurtulmak için derenin öbür tarafına geçmeye başlar..!!!
Akrep derenin kıyısına gelir.. Ama sudan geçmek Akrep için mümkün değil..!!!
Bakar dere kıyısında bir kurbağa, Yalvarır ona..
+ aman kurbağa canım kurbağa.. geçir beni karşı kıyıya..
Kurbağa der ki;
- Seni bir Akrepsin.. Seni sırtıma alırsam beni sokarsın..!!!
Akrep der ki ;
+ Yeminle sokmam.. hem ben deli miyim.. dereden geçerken seni sokarsam ikimiz birden sularda boğuluruz..!
böyle bir şeyi neden yapayım..!!??
Akrebin cevabı kurbağaya mantıklı.. yeminleri inandırıcı gelir..!!
Peki der.. bin bakalım sırtıma..!!
Kurbağa alır Akrebi.. başlar yüzmeye karşı kıyıya..
Derenin tam ortasına geldiklerinde Kurbağa Sırtında bir acı hisseder..
Döner Akrebe şaşkın bir ifadeyle..
Akrep Kardeş söz vermiştin hani beni sokmayacaktın..!!!!
Akrep cevap verir..;
Ne yapabilirim.. ben bir Akrebim..!!
Sokmak benim FITRATIMDA var..!!!
Kandırıldığınıza, Pişmanlığınıza, Değiştiğinize inanmamızı mı istiyorsunuz..!!
Önce şu kamu kaynaklarını yağmalayarak kul hakkından
( o kulların içinde ben de varım.. benim de hakkım var..!! )
çaldığınız paraları geri getirin..!!!!!!!!!!!!!!!!
Eski cemaatci yeni AKP li Mümtazer hoca diyor ki..
Yepyeni ulusalcı bir Erdoğan'a hazır olacakmışız..!!
Bende diyorum ki..
Fıtrat değişmeyeceğine göre..
Ulan yine ne film peşindesiniz..!!!!????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.