14 Şubat 2015 Cumartesi

14 şubat kediler günü...!!


(Baş not ; bu yazıyı lütfen ağır ağır.. her noktalamada en az 2 saniye durup bekleyerek.. sindirerek okuyun..)

  14 şubat 2015
Bulduysan.. kaybetme..!!

Sanırım dünyanın en kısa şiirini yazdım az önce..  ama bu iki kelimeyi  yazmak 40 yılımı aldı..

Nice kadın bu şiire tuğla koydu.. yapısında çalıştı...!!
 sesleri.. tenleri.. kırıp döktükleri..  ihanetleri.. çaresizlikleri.. gözyaşları.. istekleri.. sevileri.. fedakarlıkları.. mutlulukları.. kıskançlıkları.. yalnızlıkları.. öğrettikleri.... vesselam.... AŞKLARI ile..
Nice kadın...

Kiminin ismini unuttum.. kiminin resmini..!!

Zamanla geçer diyorlar,
Sanırsın zaman her derde deva ilaç ellerinde...
Zamanla geçmez acıyla çizilen,
Döğme gibi kalır bir ömür tenimizde...!!

Kimisi böyle şiirler yazdırdı..

Kimi güneşin batışını seyreder..
Kimi doğuşunu.
Sevmek kimisinin hayatını karanlığa gömer..
Kimisine sabah coşkusu..!

Kimisi böyle..

Kiminin kendisi şiir gibi kadındı..!! hakkında tek satır yazamadım..!!

Kimisi bana şiir yazdı.. kimseye okuyamadım..!!

İlk aşkımdan ayrıldığımda.. sandım ki öleceğim..!!
Ben bir daha kimseye aşık olamam diye düşündüm..
Bir daha kimseyi böyle sevemem..!!

işin kötüsü.. ikincisinden ayrıldığımda da.. üçüncüsünde de  hep aynı şeyi düşündüm.

Aşık olmadığım hiç bir kadına dokunmadım.. dokunamadım..!!

Ve fark ettim ki aşk dediğin bazen bir gece..!!! bazen bir ömür seninle..!!
Birbirleriyle hiç kıyaslamadım.. Hangisi daha büyük yahut gerçek aşk diye..!!

Bulduysan.. kaybetme..!!
şiiriyle başladık yazıya.. anlayan anladı..!!

bir kaç kelam da,
Bulamayanlara, Bulup da yaşayamayanlara, varken kavuşamayanlara, geç bulup erken kaybedenlere, imkansızlara, yasak aşklara, evliliğinin bilmem kaçıncı yılına gelip bacı-kardeş olanlara, bizden geçti artık deyip kalbini kapatanlara, 100 kontör için aşk satanlara, Aşık olmadığı halde sevgili olup birbirini aldatanlara, çocukları için birbirine katlananlara....!!

Yine kısa bir şiir olsun onun sloganı da

14 şubat 2015
Bekleme.. gelmeyecek...!!!!

Gelmeyecek olan kim..!? Ne..!?
en iyi sen bilirsin..!!
Ben sana sadece gelmeyeceğini bildiriyorum.. Tarih boyunca gelmemiş..!!

Aşk, Mutluluk, kendi kendine gelmez..!!
 Sorunlar kendi kendine çözülmez..!!
Bazen uzun ve yorucu bir süreç gerektirir..!
Bazen de büyük İskender gibi yapmak,, çekip kılıcı kesmek gerekir..!!

Ne diyordu şair ; '' suya düştüğün için değil, sudan çıkamadığın için boğulursun..! ''
kimsenin sana halat atacağı yok..
Yani
Bekleme.. gelmeyecek..!!

Değerli olan sensin.. Değerli olan yaşam.. zaman..!!

Hiç bir şey bilmiyorsan.. git bir limana.. belgesel izler gibi kedileri seyret..!!

14 şubat kediler günü çünkü..!!

An itibariyle aşk yaşıyorlar...!!!

Arabası, parası, yeni bir ayakkabısı olmadığı halde.. aşk yaşıyorlar..!

Kimseyi takmadan..!!

Not ; Ali, Ayşe'yi seviyor..!! yahut Ayşe Ali'yi seviyor..!! yazdırmayın duvarlara.. aşk utanılacak bir şey değildir.. sevdiğini, beğendiğini, hoşlandığını, onunla zaman geçirmek istediğini,, ONA SÖYLEMESİ GEREKTİĞİNİ,, öğretin çocuklara...!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.