24 Nisan 2014 Perşembe

Hortlak korkusu..!!



 Bizim çocukluğumuzda okuduğumuz, bizlere okumayı sevdiren,  çizgi roman kahramanlarımız vardı..

Zagor, Tommiks, Teksas, Kızılmaske.. vs.

Bu kahramanların en büyük özelliği gerçekçi olmalarıydı..!

Başlarına gelen kötü olaylardan ; Akılları sayesinde, Cesaretleri sayesinde, Dostları sayesinde kurtulurlardı..!!!

 Yaşım 12 idi ( orta 2. sınıftayım ve ava gitmeye başlamıştım.-ilkokula beş yaşında girdim.) o sene çok fındığımız oldu ve kendi harmanımız yetmediği için köyün mezarlığında ki boş alana harman yaptık.

 Harman yaptık yapmasına da.. harmanı (hırsızlığa karşı ) kim bekleyecek sorusu vardı.! Her taraf mezar..! Ve harman beklemek evdeki erkek çocukların işi..!

Dedim ki ; Ben beklerim..!

Babam dedi ki hayır olmaz, korkarsın..!

Dedim ki ; Neden korkayım..? Eğer gece yarısı karşıma mezarlardan beyazlar içinde çıkıp, üstüme doğru gelen bir ''şey'' olursa, tüfeğim var ve ben onu vurabilirim.

 Eğer bu gelen ''şey''in kafasına baltayla vurunca bir şey olmuyorsa yahut mermi işlemiyorsa.. yani bir duman gibi içinden geçip gidiyorsa.. o zaman bırak aileyi.. dünyanın tüm orduları yanımda olsa beni yine koruyamaz..!

 Maddenin işlemediği bir ''şey'', Allah'tan gelmiştir ve ben nereye kaçarsam kaçayım beni bulacaktır.. korkmak yine saçma..!

 --Nesin sen..?
 + Mezarlıkta Hortlak..!
--Ne istiyorsun...?
 + Canını alıcam..!
-- sana madde işlemiyor yapabilecek hiç bir şeyim yok.. bari delikanlılık bende kalsın.. Al ulan..! almazsan ananı..!!

Ve bir hafta mezarlıkta mezarların arasında yattım. İnden, cinden, hortlaktan korkmayı o zaman bıraktım.. Barbar Conan'ın söylediği gibi.. '' Kılıcın kesemeyeceği hiç bir şey yoktur ''

Son yıllarda çocuklar için üretilen kahramanlara bakıyorum.. Tamamen gerçek dışı..!

Abidik gubidik neye benzediği belli olmayan makine ve yaratıklar..! Büyücüler, Demir adamlar, düğmesine basınca (!) her türlü problemi çözen ve hiç arıza yapmayan makineler..!

Kötülerle mücadele  sadece süper (!) kahramanların işi ve kıçından ateş çıkararak yapılıyor..!

Herkes hortlak korkusundan eve saklanmış, kendisini kurtaracak süper kahraman bekliyor,

Harmanda Hırsızlara emanet..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.