20 Mayıs 2016 Cuma

Dokunulmazlıklar..!!??

Üzüm yemek mi.. Bağcıyı dövmek mi..!!??
Meclis'de ki Vekil dokunulmazlıkları kalktı..!!!
HDP vekilleri ( ki bilirsiniz kendilerinden pek haz etmem smile ifade simgesi )
başta olmak üzere 138 vekil hakkında fezleke var..!!??
İMDİ..!!
1- Dokunulmazlığı kaldıracaksan 550 vekil için kaldıracaksın..!!!
( sadece fezlekesi olanlar için değil..!! )
2- Vekilin 'dokunulmazlığı varken' yaptığı eylemlerden dolayı Yargılamak En basit haliyle yasayı geriye yürütmektir ki.. bu da en temek hukuk mantığına aykırıdır..!!!!
Bu ülkede En temel hukuk mantığı DA uygulanmazsa..
Hiç kimse için güvenlik yok demektir..!!!
Yani adam vekil dokunulmazlığım var diye güvenerek bir laf söylemiş yada eylem yapmış..
Sen dokunulmazlığı kaldırarak adamın geçmişte yaptığı işten dolayı yargılıyorsun..!!!!
Yani sen 2 yıl önce Trafik lambası kırmızıyken geçtin.. 2 yıl önce cezası 100 tl idi..
Ben şimdi bir yasa çıkarıyorum.. diyorum ki.. Kırmızıda geçmek hapis cezasıdır..!!
Ve seni 2 yıl önce kırmızıda geçtin diye tutukluyorum..!!!
BÖYLE ŞEY OLMAZ..!!!
OLURSA EĞER.. BU GÜCÜ ELİNE GEÇİREN KİŞİ CANINI SIKAN HERKESE UYGULAR..!!!
Bahçende başı ezilmiş bir yılan görürsen bunun için sevinme..
Bugün senden izinsiz bahçene girip yılanı ezen.. yarın seni ezer..!!!!
Demem o deme değil şu deme..!!!
19 mayıs hareketleri bunlar..!!!
Çözüm süreci ayağına adamları palazlandır..!!!
Silahlı Peşmergeleri davul zurnayla karşıla..
Çadır mahkemeler kur..
Terörü destekleyen uyuşturucu patronlarına dokunma..
Toprak ağalarına dokunma..
( Geçmişteki AKP kurucusu.. şimdi ki HDP vekili Mir dengi Fırat.!? )
Terör destekçisi ülkelerle oynaşmaya devam et..
Batı da tek bir hücre evi basma...
Sonra da kalk.. terörle mücadele ediyorum ayağına 138 vekilde Dokunulmazlıkları kaldır...!!!
Hadi len....!!!!
Bu bademler ya katıksız salak.. gerçekten kandırılıyorlar..
Ya da.. bu kadar hata kasta girer..!!!!
Dokunulmazlıkların kaldırılıp.. yasanın geçmişe yürütülüp.. o vekillerin tutuklanması.. ataşı harlar...!!!!!
Üzüm yemek istiyorsan dersin ki ;
Artık dokunulmazlık yok.. dediğine.. yaptığına dikkat et..!!!
Bundan sonra suç işleme..!!
Dokunulmazlıkların kaldırılması.. doğuda ki terörü bitirmez..!!!
Dokunulmazlıklar kaldırıldı diye.. PKK silah bırakmaz..!!!
Hele sen yasayı geriye yürüterek en temel hukuk kavramını ayaklar altına alırsan.. ben bilirim ki..
Gün gelir sigarayı yasaklarsın.. 2 sene önce sigara içtim diye de beni tutuklarsın..!!!
Bahçende başı ezilmiş bir yılan görürsen bunun için sevinme..
Bugün senden izinsiz bahçene girip yılanı ezen.. yarın seni ezer..!!!!
PKK uluslararası bir sorundur..!!!
Kürdistan Uluslararası bir projedir..!!
Uluslararası sorunlar.. Ulusal önlemlerle çözülmez..!!!
Terör.. Türkiyenin aile içi bir sorunu değildir..!!
Terörle mücadele etmek için.. Top yekün bir proje üretmek gerekir..!!!
Benim subay arkadaşımı doğuda harca..
Kendin atlantik paktıyla kucak kucağa oynaş..
oğlanların da halktan çaldıkları paraları kumar masasında harcasın..!!??
Nasıl olcek bu iş...!!!???
Bir gemi.. Kaç tane asker/polis kardeşimin canına denk geliyor..!!!
Utanmazlar.. Ahlaksızlar.. hainler... din düşmanları.. hırsızlar...!!!
Ne desem bilemedim ki...
Ulan sizi tarif etmeye kelimeler kifayetsiz kalıyor...!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.